21.6.12

ΟΤΕ: πώς σπαταλάμε χρήματα σε μια μεγάλη επιχείρηση χωρίς να εξυπηρετούμε τους πελάτες!

Όπως έχω ήδη γράψει από τo Σάββατο 16/6 είχα προβλήματα με τη σύνδεσή μου.  Οι διακοπές συνεχίστηκαν και πολλαπλασιάστηκαν. Στη σύνδεση internet αλλά και στην τηλεφωνική γραμμή.

Την Δευτέρα 18/6 έδωσα βλάβη. Έδωσα και κινητό για να συνεννοηθούμε με τον τεχνικό για την ώρα επίσκεψης. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τί έγινε. Μου είπαν ότι καθάρισαν τη γραμμή και όλα φαίνονται καλά. Ζήτησα να ξαναδοθεί βλάβη γιατί στην πραγματικότητα δεν ήταν καθόλου καλά.
Την Τετάρτη το απόγευμα είχα τα ίδια και χειρότερα προβλήματα. Ξανά τηλέφωνο. Έδωσα 2 κινητά για συνεννόηση.
Ένας φίλος μου έδωσε ένα router -ZTE- να δω μήπως ήταν πρόβλημα router. Δούλεψε. Σκέφτηκα ότι έφταιγε το δικό μου -SAGEM- και προς στιγμήν ανακουφίστηκα. Δεν κράτησε όμως περισσότερο από 1,5 ώρα η σύνδεση.
Έτσι ξαναπήρα τηλέφωνο για βλάβη!
Έκανα reset το netmod (isdn), έλεγξα το splitter. Τίποτα. Τώρα δεν δούλευε καθόλου το internet -"δεν συγχρονίζει η γραμμή σας" μου είπαν. Μετά από λίγο, έσβησαν και τα φωτάκια του netmod. Τώρα μόνο το power έμεινε αναμένο.
Πήρα τηλέφωνο το 13888 απ το κινητό. Έδωσα ξανά βλάβη εξηγώντας τα νεότερα. Ζήτησα ξανά να σημειωθεί ότι πρέπει να μας τηλεφωνήσουν πριν γιατί λείπουμε όλοι κάποιες ώρες.
Σήμερα το πρωί -Πέμπτη 21/6- με πήρε τεχνικός τηλέφωνο να με ρωτήσει για το internet. Tου είπα ότι δεν είχα καν τηλέφωνο. Δεν γνώριζε για τη βλάβη της τηλεφωνίας! Στο επόμενο 2ήμερο θα περάσει τεχνικός μου είπε. Τον παρακάλεσα να επικοινωνήσει πριν. Μου απάντησε "οπωσδήποτε, βλέπω δύο κινητά εδώ".
Το απόγευμα, όταν επέστρεψα απ το γραφείο, πήρα τηλέφωνο  να δω τι γίνεται. Μου απάντησαν ότι "πέρασε τεχνικός, αλλά δεν βρήκε κανέναν κι έκλεισε τη βλάβη"! 
"Μα, δεν βρήκατε ειδοποίηση;" με ρώτησε ο νέος που απάντησε στο customer service."Όχι" του απάντησα, γιατί όπως φαίνεται από την φωτογραφία ο τεχνικός το είχε αφήσει στη γλάστρα έξω από την είσοδο! ( την βρήκα αφού κατέβηκα κι έψαχνα ειδικά για ειδοποίηση... ). Ούτε καν κάτω από την πόρτα δεν την έβαλε.
Ζήτησα να μεταφέρει τα παράπονά μου στον προϊστάμενό του, διότι πρακτικά είμαι χωρίς τηλέφωνο και internet από τη Δευτέρα. "Εσείς εκπροσωπείτε τον ΟΤΕ κι εσείς θα πρέπει να τα ακούσετε" του είπα με αρκετά έντονο ύφος. Και η απάντησή του: "Εγώ δεν εκπροσωπώ τον ΟΤΕ. Γιατί να τα λέτε σε εμένα αφού ο τεχνικός είναι αυτός που δεν σας πήρε τηλέφωνο πριν έρθει..."!
Τελικώς ακόμη είμαι χωρίς τηλέφωνο και internet. To μόνο που έχω τώρα είναι... πολλά νεύρα και μια πολύ κακή εικόνα για τον ΟΤΕ. Α ναι, έχω και το ακριβότερο τιμολόγιο που του πληρώνω εδώ και πολλά χρόνια.