26.6.12

#Timeliners_ads 25 Ioυνίου 2012


Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
Επιτέλους τελείωσαν οι εκλογές και γυρίσαμε στη ρουτίνα της καθημερινότητας. Για κάποιους αυτή η καθημερινότητα είναι ιδιαίτερα δημιουργική ή και διαφορετική. Ιδού τρείς περιπτώσεις που κυκλοφοράνε ελεύθερα ανάμεσά μας.
• @Papachatzis: Είναι ο ένας και μοναδικός άνθρωπος- ενδεχομένως σε όλο τον κόσμο- που έχει τρέξει τους λογαριασμούς των κοινωνικών δικτύων τριών Πρωθυπουργών στη σειρά. Την περασμένη Παρασκευή ‘παρέδωσε τους κωδικούς’ των πρωθυπουργικών σελίδων στους ανθρώπους του νέου Πρωθυπουργού της Ελλάδας και δέχτηκε να μας απαντήσει στις απορίες μας στην εκπομπή μας του Σαββάτου. Ακούστε την να μάθετε πως είναι να τρέχεις τις σελίδες του Πρωθυπουργού και ποιες είναι οι συμβουλές που μας δίνει ο Παναγιώτης Παπαχατζής. Εδώ:http://timeliners.gr/2012/06/23/timeliners-37/
• @piou_10: Το μαύρο πιστόλι που ήρθε να καθαρίσει. Μία καμπάνια που έγραψε στο πι και πίου κυριολεκτικά, από την γνωστή ομάδα της The Newtons Lab. Δεν θα σχολιάσουμε τα συμβατικά μέσα. Απλά να σας πούμε πως ο @piou_10 έχει ήδη το δικό του λογαριασμό στο twitter με 80+ tweets παρακαλώ, εννοείται και στο Facebook και συζητείται έντονα στο διαδίκτυο και σαν άτομο…και σαν καμπάνια και σαν λέξη (ο ήχος πίου-πίου). Υπάρχουν και κάποια αρνητικά σχόλια και διάλογος περί ρατσιστικής προσέγγισης στην καμπάνια αλλά  για να μην τα λέμε εμείς διαβάστε τα όλα θετικά κι αρνητικά  εδώ και εδώ. Από εμάς μπράβο στους δημιουργούς κι άντε και με τον @piou στην Wikipedia
• @panos: O γνωστός που αφού σάρωσε τα εδώ βραβεία έκανε ότι μπορούσε για να βάλει την Ελλάδα και στο πάνθεον του φεστιβάλ των Καννών. Μπορεί να μην κατάφερε βραβείο αλλά μας έβαλε στη shortlist μιας δύσκολης κατηγορίας αυτής των Mobile Lions. Δείτε εδώ το εξαιρετικό case του mobile app της Lacta που είναι η μία από τις δύο Ελληνικές συμμετοχές που κατάφερε να περάσει στα shortlists του φετινού φεστιβάλ. (Η άλλη είναι η ταινία της WIND με τη ληστεία, πάλι από την ομάδα της Newtons).Kudos και στις δύο ομάδες και τους ανθρώπους τους.
• Μια κι είπαμε για Κάνες να τρία μεγάλα φετινά βραβεία για ενέργειες που οι #timeliners έχουν αγαπήσει και μιλήσει ή γράψει για αυτές στο παρελθόν:
1. Η virtual εμφάνιση του 2pac στην Coachella (Titanium Lion)
2. Hilltop Re-imagined for Coca-Cola (Mobile Lions Grand Prix)
3. Google Voice Search (Media Lions Grand Prix) 
• Το καλύτερο ambush στην καμπάνια της AMSTEL για το EURO το είδαμε στο facebook από τη FIX και πρέπει να ήταν επινόηση δημιουργικού εστιάτορα. Αν πάλι ήταν όντως ambush εύγε σε όσους το σκέφτηκαν! To καλύτερο ήταν ότι αναρτήθηκε στη σελίδα του GREEK OUZO με σχόλιο “Γιατί έτσι μας αρέσει!” Ιδού η φωτό –πειστήριο της ενέργειας
Και κάπως έτσι πέρασε κι η προηγούμενη εβδομάδα και πάμε για την επόμενη κάτω από τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο με όποια μπύρα σας αρέσει, γιατί έτσι μας αρέσει
Love, Peace, Imagination, The Three Keys to Inspiration
Αναδημοσίευση από το  advertising.gr,  Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012