30.6.12

Τι συμβαίνει στο Internet κάθε λεπτό;

Δύο εταιρείες που ειδικεύονται στην συγκέντρωση δεδομένων και τη δημιουργία γραφημάτων (infographics) δημιούργησαν έναν νέο «χάρτη» που δείχνει την ροή των δεδομένων και γενικότερα τι συμβαίνει στο Internet κάθε λεπτό.

Η DOMO και η Column Five Media παρουσιάζουν όλα όσα γίνονται στον κυβερνοχώρο κάθε 60 δευτερόλεπτα σε ένα πολύ ενδιαφέρον γράφημα.

Τι συμβαίνει κάθε λεπτό στο Internet;

Οπως δείχνει το γράφημα κάθε λεπτό αποστέλλονται περίπου 204 εκατομμύρια e-mails, η μηχανή αναζήτησης της Google δέχεται δύο εκατομμύρια αιτήματα, οι χρήστες του Facebook ανταλλάσσουν περίπου 684 χιλιάδες πληροφορίες και δεδομένα, στο Youtube «ανεβαίνουν» βίντεο συνολικής διάρκειας 48 ωρών, αποστέλλονται 100 χιλιάδες tweets, δημιουργούνται 571 δικτυακοί τόποι (sites) ενώ ξοδεύονται περισσότερα από 270 χιλιάδες δολάρια σε online αγορές.

alt

Posted via email from b&p

26.6.12

#Timeliners_ads 25 Ioυνίου 2012


Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
Επιτέλους τελείωσαν οι εκλογές και γυρίσαμε στη ρουτίνα της καθημερινότητας. Για κάποιους αυτή η καθημερινότητα είναι ιδιαίτερα δημιουργική ή και διαφορετική. Ιδού τρείς περιπτώσεις που κυκλοφοράνε ελεύθερα ανάμεσά μας.
• @Papachatzis: Είναι ο ένας και μοναδικός άνθρωπος- ενδεχομένως σε όλο τον κόσμο- που έχει τρέξει τους λογαριασμούς των κοινωνικών δικτύων τριών Πρωθυπουργών στη σειρά. Την περασμένη Παρασκευή ‘παρέδωσε τους κωδικούς’ των πρωθυπουργικών σελίδων στους ανθρώπους του νέου Πρωθυπουργού της Ελλάδας και δέχτηκε να μας απαντήσει στις απορίες μας στην εκπομπή μας του Σαββάτου. Ακούστε την να μάθετε πως είναι να τρέχεις τις σελίδες του Πρωθυπουργού και ποιες είναι οι συμβουλές που μας δίνει ο Παναγιώτης Παπαχατζής. Εδώ:http://timeliners.gr/2012/06/23/timeliners-37/
• @piou_10: Το μαύρο πιστόλι που ήρθε να καθαρίσει. Μία καμπάνια που έγραψε στο πι και πίου κυριολεκτικά, από την γνωστή ομάδα της The Newtons Lab. Δεν θα σχολιάσουμε τα συμβατικά μέσα. Απλά να σας πούμε πως ο @piou_10 έχει ήδη το δικό του λογαριασμό στο twitter με 80+ tweets παρακαλώ, εννοείται και στο Facebook και συζητείται έντονα στο διαδίκτυο και σαν άτομο…και σαν καμπάνια και σαν λέξη (ο ήχος πίου-πίου). Υπάρχουν και κάποια αρνητικά σχόλια και διάλογος περί ρατσιστικής προσέγγισης στην καμπάνια αλλά  για να μην τα λέμε εμείς διαβάστε τα όλα θετικά κι αρνητικά  εδώ και εδώ. Από εμάς μπράβο στους δημιουργούς κι άντε και με τον @piou στην Wikipedia
• @panos: O γνωστός που αφού σάρωσε τα εδώ βραβεία έκανε ότι μπορούσε για να βάλει την Ελλάδα και στο πάνθεον του φεστιβάλ των Καννών. Μπορεί να μην κατάφερε βραβείο αλλά μας έβαλε στη shortlist μιας δύσκολης κατηγορίας αυτής των Mobile Lions. Δείτε εδώ το εξαιρετικό case του mobile app της Lacta που είναι η μία από τις δύο Ελληνικές συμμετοχές που κατάφερε να περάσει στα shortlists του φετινού φεστιβάλ. (Η άλλη είναι η ταινία της WIND με τη ληστεία, πάλι από την ομάδα της Newtons).Kudos και στις δύο ομάδες και τους ανθρώπους τους.
• Μια κι είπαμε για Κάνες να τρία μεγάλα φετινά βραβεία για ενέργειες που οι #timeliners έχουν αγαπήσει και μιλήσει ή γράψει για αυτές στο παρελθόν:
1. Η virtual εμφάνιση του 2pac στην Coachella (Titanium Lion)
2. Hilltop Re-imagined for Coca-Cola (Mobile Lions Grand Prix)
3. Google Voice Search (Media Lions Grand Prix) 
• Το καλύτερο ambush στην καμπάνια της AMSTEL για το EURO το είδαμε στο facebook από τη FIX και πρέπει να ήταν επινόηση δημιουργικού εστιάτορα. Αν πάλι ήταν όντως ambush εύγε σε όσους το σκέφτηκαν! To καλύτερο ήταν ότι αναρτήθηκε στη σελίδα του GREEK OUZO με σχόλιο “Γιατί έτσι μας αρέσει!” Ιδού η φωτό –πειστήριο της ενέργειας
Και κάπως έτσι πέρασε κι η προηγούμενη εβδομάδα και πάμε για την επόμενη κάτω από τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο με όποια μπύρα σας αρέσει, γιατί έτσι μας αρέσει
Love, Peace, Imagination, The Three Keys to Inspiration
Αναδημοσίευση από το  advertising.gr,  Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

24.6.12

OTE: συνέχεια διακοπών σύνδεσης...

Συνέχεια του προηγούμενου post.
Χτες, Παρασκευή 22/6, αναγκάστηκα μόλις έφτασα στο γραφείο να φύγω και να επιστρέψω στο σπίτι διότι με κάλεσε ο τεχνικός του ΟΤΕ που είχε φτάσει ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΑ σπίτι!
Εννοείται ότι μου απάντησε εκνευρισμένα ότι "δεν είναι δουλειά των τεχνικών να παίρνουν τηλέφωνο πριν έρθουν και ούτε τους δίνουν κινητά γιαυτό".
Διέγνωσε ότι η γραμμή είναι μια χαρά, κι ότι χρειάζεται ηλεκτρολόγος να αντικαταστήσει την καλωδίωση του σπιτιού (θα έχει υγρασία είπε) γιατί ενώ έβγαλε-έβαλε τα βύσματα στο splitter, έλεγξε γενικότερα τις συνδέσεις,  η γραμμή δεν λειτούργησε. Έφυγε.
Μετά περίπου 10 λεπτά, άναψαν τα λαμπάκια (!!) στο netmod και το ένα κανάλι τηλεφωνίας λειτούργησε αλλά σύνδεση internet δεν... Ταυτόχρονα "χτύπησε" το τηλέφωνο (2106333000) και ευγενικός τεχνικός ρώτησε για τη βλάβη. Εξήγησα ότι δεν είχα internet. "Θα το φτιάξουμε, ακολουθείστε τις οδηγίες που θα σας πούμε"... και πρακτικά, μπήκαμε στο configuration του SAGEM κάνοντας ενσύρματη σύνδεση, ώστε να ξαναβάλω username κ password που είχε χαθεί (ίσως γιατί απ' το κέντρο έκαναν total reset στη γραμμή;).  Έτσι απόκτησα και internet. 
Επιστρέφοντας στο γραφείο τηλεφώνησε ξανά ο ίδιος να ρωτήσει εάν δουλεύουν όλα καλά, εξήγησα την εκκρεμότητα με το 2ο κανάλι τηλεφωνίας κ πρότεινε να τηλεφωνήσω Δευτέρα πρωί ώστε να το σετάρουμε βήμα-βήμα.
Σήμερα Σάββατο, σκέφτηκα να αντικαταστήσω με νέα καλώδια RJ11 τις συνδέσεις. Και περιέργως λειτούργησε και το 2ο κανάλι τηλεφωνίας. Όλα καλά λοιπόν. Μέχρι τις 3μμ σήμερα, όταν Ξ Α Φ Ν Ι Κ Α κόπηκε η σύνδεση internet!  Έδωσα ξανά βλάβη και είμαστε εκεί απ' όπου ξεκίνησαμε την προηγούμενη Δευτέρα 18/6. 

Update:  Mετά από 4 ώρες επανήλθε η σύνδεση internet. Τι να υποθέσω, δεν ξέρω πια...


Update II: Σήμερα Δευτέρα 25/6 με πήραν 2 -πολύ ευγενικοί- τεχνικοί και με ρώτησαν αν όλα είναι εντάξει. Ο δεύτερος μάλιστα μου είπε ότι σκοπεύουν να αλλάξουν διάφορα στη γραμμή για να εντοπίσουν αυτό που φταίει τελικά. Δεν έχουν από άλλον στη γειτονιά αντίστοιχα προβλήματα. Θα περιμένω ενημέρωσή τους. Θετικό πάντως ότι αποφάσισαν ν' ασχοληθούν πιο σοβαρά.


21.6.12

ΟΤΕ: πώς σπαταλάμε χρήματα σε μια μεγάλη επιχείρηση χωρίς να εξυπηρετούμε τους πελάτες!

Όπως έχω ήδη γράψει από τo Σάββατο 16/6 είχα προβλήματα με τη σύνδεσή μου.  Οι διακοπές συνεχίστηκαν και πολλαπλασιάστηκαν. Στη σύνδεση internet αλλά και στην τηλεφωνική γραμμή.

Την Δευτέρα 18/6 έδωσα βλάβη. Έδωσα και κινητό για να συνεννοηθούμε με τον τεχνικό για την ώρα επίσκεψης. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τί έγινε. Μου είπαν ότι καθάρισαν τη γραμμή και όλα φαίνονται καλά. Ζήτησα να ξαναδοθεί βλάβη γιατί στην πραγματικότητα δεν ήταν καθόλου καλά.
Την Τετάρτη το απόγευμα είχα τα ίδια και χειρότερα προβλήματα. Ξανά τηλέφωνο. Έδωσα 2 κινητά για συνεννόηση.
Ένας φίλος μου έδωσε ένα router -ZTE- να δω μήπως ήταν πρόβλημα router. Δούλεψε. Σκέφτηκα ότι έφταιγε το δικό μου -SAGEM- και προς στιγμήν ανακουφίστηκα. Δεν κράτησε όμως περισσότερο από 1,5 ώρα η σύνδεση.
Έτσι ξαναπήρα τηλέφωνο για βλάβη!
Έκανα reset το netmod (isdn), έλεγξα το splitter. Τίποτα. Τώρα δεν δούλευε καθόλου το internet -"δεν συγχρονίζει η γραμμή σας" μου είπαν. Μετά από λίγο, έσβησαν και τα φωτάκια του netmod. Τώρα μόνο το power έμεινε αναμένο.
Πήρα τηλέφωνο το 13888 απ το κινητό. Έδωσα ξανά βλάβη εξηγώντας τα νεότερα. Ζήτησα ξανά να σημειωθεί ότι πρέπει να μας τηλεφωνήσουν πριν γιατί λείπουμε όλοι κάποιες ώρες.
Σήμερα το πρωί -Πέμπτη 21/6- με πήρε τεχνικός τηλέφωνο να με ρωτήσει για το internet. Tου είπα ότι δεν είχα καν τηλέφωνο. Δεν γνώριζε για τη βλάβη της τηλεφωνίας! Στο επόμενο 2ήμερο θα περάσει τεχνικός μου είπε. Τον παρακάλεσα να επικοινωνήσει πριν. Μου απάντησε "οπωσδήποτε, βλέπω δύο κινητά εδώ".
Το απόγευμα, όταν επέστρεψα απ το γραφείο, πήρα τηλέφωνο  να δω τι γίνεται. Μου απάντησαν ότι "πέρασε τεχνικός, αλλά δεν βρήκε κανέναν κι έκλεισε τη βλάβη"! 
"Μα, δεν βρήκατε ειδοποίηση;" με ρώτησε ο νέος που απάντησε στο customer service."Όχι" του απάντησα, γιατί όπως φαίνεται από την φωτογραφία ο τεχνικός το είχε αφήσει στη γλάστρα έξω από την είσοδο! ( την βρήκα αφού κατέβηκα κι έψαχνα ειδικά για ειδοποίηση... ). Ούτε καν κάτω από την πόρτα δεν την έβαλε.
Ζήτησα να μεταφέρει τα παράπονά μου στον προϊστάμενό του, διότι πρακτικά είμαι χωρίς τηλέφωνο και internet από τη Δευτέρα. "Εσείς εκπροσωπείτε τον ΟΤΕ κι εσείς θα πρέπει να τα ακούσετε" του είπα με αρκετά έντονο ύφος. Και η απάντησή του: "Εγώ δεν εκπροσωπώ τον ΟΤΕ. Γιατί να τα λέτε σε εμένα αφού ο τεχνικός είναι αυτός που δεν σας πήρε τηλέφωνο πριν έρθει..."!
Τελικώς ακόμη είμαι χωρίς τηλέφωνο και internet. To μόνο που έχω τώρα είναι... πολλά νεύρα και μια πολύ κακή εικόνα για τον ΟΤΕ. Α ναι, έχω και το ακριβότερο τιμολόγιο που του πληρώνω εδώ και πολλά χρόνια.

19.6.12

#Timeliners_ads 18.06.2012


Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
Ήταν η εβδομάδα των Ermis Awards και των εκλογών της 17ης Ιουνίου.
• Ας ξεκινήσουμε από τις εκλογές. Λεφτά δεν υπήρχαν κι έτσι δεν είχαμε μεγάλες εκπλήξεις στα επικοινωνιακά προγράμματα των κομμάτων. Αρκετά viral αντιδιαφήμισης και μια εξαίρεση, ένα που, εμμέσως πλην σαφώς, ζητούσε να ψηφιστεί συγκεκριμένο κόμμα. Θα σταθούμε σε αυτό γιατί βασίστηκε πάνω σε μία σπουδαία και πολυβραβευμένη διαφήμιση  του 1994 για το Canadian Club. Το σποτάκι ανέβηκε στο Youtube μόλις δύο μέρες πριν την παύση διαφημιστικού πυρός κι έχει ήδη φτάσει τα  17.700+ Views ενώ αν κρίνουμε από τα Likes και dislikes… πολώνει. Μας το έθεσε υπόψη μας ο @karpidis και μπορείτε να το δείτε εδώ.
• Κατακλύστηκε το internet από διαφημίσεις κομμάτων σε βαθμό που ο κόσμος παραπονιόταν. Θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να αποφεύγετε τις ενοχλητικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο; Ο@dimlazar1 φρόντισε γι αυτό! Πρόκειται για ένα εξαιρετικό άρθρο του Constantinos που μας ξεναγεί στον κόσμο της συμπεριφορικής διαφήμισης στο διαδίκτυο, αποκρυπτογραφεί τα μυστικά της και μας μαθαίνει πώς να την αποφεύγουμε. Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο blog osarena και αξίζει να το διαβάσετε από την αρχή ως το τέλος.
• Κι ένα τελευταίο γι αυτές τις εκλογές που έβγαλαν νικητή και θα δείξει αν θα βγάλουν και κυβέρνηση. Ένα εκπληκτικό interactive visualization για το twitter hashtag #ekloges12 & #ekloges σε πραγματικό χρόνο. Μπείτε και… απολαύστε το
• Συζητήθηκε θετικά η εξαιρετική πρωτοβουλία για live streaming των Ermis Awards σε συνεργασία με το Daily Motion. Το αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας αποτυπώθηκε στο timeline- μπόρεσε και κόσμος εκτός χώρου να παρακολουθήσει και σχολιάσει τα βραβεία, όπως αποτυπώθηκε και ο θρίαμβος του ομίλου BOLD/OGILVY. Αν και σας παραθέτουμε link στο hashtag #ermisawards για να διαβάσετε όλα όσα γράφτηκαν κατά τη διάρκεια της τελετής θα σταθούμε στα δύο πιο χαρακτηριστικά tweets και τα δύο από ιδιαίτερα δημοφιλείς tweeters.Tο πρώτο σχολιάζει το σάρωμα της Bold. Tο δεύτερο το… σενάριο νίκης ΣΥΡΙΖΑ
@nikisot “Λέω να βάλουμε 2 κατηγορίες Ogilvy One και others”
@mao_tse_tung “το ξέρουν οι διαφημιστικές ότι από 18/6 θα κοινωνικοποιηθούν; στη θέση τους σήμερα θα είχα αφιέρωμα στο σοσιαλιστικό ρεαλισμό”
• Έχετε αναρωτηθεί την ταχύτητα με την οποία γίνεται μία αναζήτηση στο Google?
Από τον @trianta μάθαμε πως είναι η ταχύτητα του φωτός. Δείτε το infographic:
• Καλοκαίριασε. Τα θερινά σινεμά άνοιξαν και μας περιμένουν.
Επισκεφτείτε την ολοκαίνουρια σελίδα τους στο Facebook, like και κρατήστε επαφή γιατί υπόσχονται πολλά
• Θα κλείσουμε με Telemarketing. Μη χάσετε τα πέντε (5) top FAIL INFOMERCIALS και κυρίως αυτό με το άλογο-πεταλούδα. Αφιερωμένα εξαιρετικά σε όλους και σε όλες που μας διαβάζετε γιατί η ζωή είναι καλύτερη όταν μπορούμε να χαμογελάμε.
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Love, Peace, Imagination, The Three Keys to Inspiration
Δημοσιεύτηκε στο advertising.gr στις 18.06.2012